Перейти до основного вмісту

Найчесніше інтерв`ю з самооборонівцем у день виборів президента

Сьогодні, після виборів я не лишився дома, я поїхав на Майдан Незалежності, щоб дізнатись як оцінюють свіжопроголошену перемогу Порошенка там, де будувались підвалини #вибори2014. Мені пощастило, і я ше на ескалаторі зустрів самооборонівця, хоча вважав що їх уже розформували і відправили кого на фронт, кого на навчання. Так, на ходу, і відбулась моя з ним розмова, що трохи схожа на інтерв'ю.
- Вітаю. А могли б Ви відповісти на декілька питань, мені цікава Ваша думка, як одного з самооборони Майдану? І сьогодні до того ж відбулись вибори президента.
- Да, канєшно. Я можу з Вами поговорити.
- Я чув самооборону Майдану розформували і відправили на фронт. Чому ви зараз тут і в формі?

- Річ у тім, що хоч там і війна, але і тут люди теж потрібні. Якщо тут не буде Майдану то начнеться масштабний дерибан і на народ взагалі забьють. Того я зараз тут, а не там.
- Але в Києві зараз дуже багато активних людей, які з фізичних причин не можуть потрапити на Схід зі зброєю. Наприклад я не бачу на одне око - інакше був би в одному з добровольчих батальйонів. Чому ж ви (йому років 35, міцний) тут?
- З нашої сотні зараз 20 чоловік воює. Я вважаю це достатньо. Решті потрібно бути тут, щоб у разі потреби захистити Київ.
- Таке питання. Якби Ви мали вибір - воювати в добровільних батальйонах типу Дніпро, Донбас, Азов чи у нацгвардії - куди б Ви пішли?
- Я б воював сам. Партизанщина - наше всьо.
- Ну я певною мірою вас розумію. Нацгвардія - це новітній штрафбат, головна мета якого - знищити побільше патріотів. І якби мені дозволяло здоров`я - я б був у добровольчому батальйоні. Бо вовку-одіночці зброї ніхто не дасть. А без калаша воювати якось не айс. Тому обирайте.
- Ну я б обрав Дніпро - у них втрати малі, результат великий - значить командири нормальні.
- Таки да. Я того б і хотів піти в добровольчі загони - бо там я не пушечне м`ясо ідіотів-генералів, а бойова одиниця.А Ви чули про те, що Порошенко перемагає вже в першому турі? Тобто він уже наш президент.(?)
- Так, я чув. Але хочу сказати що влада на Майдані. І якщо він буде обманювати народ - то буде Майдан-3. І це не буде таким безобідним для депутатів, як попередні Майдани.
- Так, але я думаю після такого кровопролиття нелогічно збирати майдани у попередньому форматі. Якщо вже революція - то вибіркові вибухи, що вбиватимуть найгірших обранців. Але не просто стояння.
- Так, саме це я і мав на увазі. Після приборкання терористів у народу залишиться занадто багато зброї, щоб цей народ ігнорувати. Тому буде або по нашому... Або по нашому)
- А відколи Ви на Майдані?
- Я живу і працюю на Виноградарі. І коли кілька місяців тому я подивився, що тут робиться - я почав сюди ходити і записався в сотню. Я ходив, дивився, вже в березні - і коли я дійшов до КМДА - то я зрозумів що саме тут нормально. І я записався в сотню Бандерштадту. Ти знаєш хто такі хлопці з Бандерштадту?(і тут я згадав перекачаних сцикунів у куртках з галицькими левами й у свободівських кепках, що відчайдушно тікали з Майдану до метро 18.02 і не знали що його вже закрили - але не робив конфлікту)
- Так, чи б я не знав. А з якої Ви сотні, як вас звати?
- Ну, як уже зрозуміло, я з сотні Бандерштадту. А як мене звати нехай ніхто не знає)
- А, я бачив палатки поряд з КМДА. Сотня Бандерштадту. Ну гаразд, удачі вам!
- І Вам Удачі! Всього найкращого!
- І всій сотні вашій всього найкращого!
Вважаю цей діалог більшою мірою за правдивий, бо самооборонівець був таки трохи пьяний. Діалог звісно скорочено, щоб уникнути матів та звичайного пьяного триндєжу, ім`я приховано, а сам самооборонівець зараз просипається, як і всі пьяні, що прибувають на вахту. А якщо ж Ви пьяні і без форми самооборони - то спати Вам за межами Майдану.
Отак от.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Посвята першокурсників в 14 гуртожитку студмістечка КПІ

Вчора, 21 вересня відбулась посвята першокурсників в 14 гуртожитку студмістечка КПІ. Це надто неординарна подія, щоб залишати її без уваги, тож поділюся враженнями, і навіть деякими відеофактами)) Почалося все біля самого гуртожитку, де першокурсників посвячували матаналізом та годували перченою кашею і солоним компотом з яблук. Потім всі першокурсники 14 гуртожитку разом вирушили святкувати до клубу "Соррі, бабушка", де відбувалась вечірка в стилі "Стиляги" - всі були одягнені в дусі того самого фільму, грала пречудова музика, яка потім змінилась на драм та дабстеп. Крім того був конкурс на кращий номер між жителями 5 поверхів, це була реальна битва креативів. Але найкращими були номери 3 і 5 (нашого) поверхів. Але перемогли виконавці 3 поверху - хоч наш виступ зібрав у кілька разів більше оплесків і захвату, за них віддала вирішальний голос соцпрацівник, до того ж  вони скопіастили танеці і пісню з фільму, тобто  їх виступ був у дусі вечірки. Наш же виступ

Що таке #ЄвроМайдан ? ЄвроМайдан - це коли...

ЄвроМайдан - це коли люди відстоюють не політика, а саме свої інтереси, майбутнє, ідею. ЄвроМайдан - це коли десятки тисяч людей знявши шапки й поклавши руку на серце, співають державний гімн на головній площі країни о четвертій ранку при -10 морозу з ліхтариками в руках. ЄвроМайдан - це коли ти впевнений у тому, хто поряд з тобою. ЄвроМайдан - це коли ти можеш запросто поспілкуватися з тим, з ким й не уявляв своєї розмови - від закарпатських будівельників й луганських шахтарів до журналістів національних телеканалів й депутатів Верховної Ради.

Російськомовні! Поверніть мені мої гроші!

По перше хочу привітати всіх пенсіонерів з початком виборчої кампанії - тепер вони мають вдосталь гречки та отрути від жуків. Якщо хочете кращого майбутнього, раджу присмачити кашу "Антижуком" - після цього вам додадуть по 100 гривень пенсії щомісячно. Чесно кажу, прямо як кандидат в депутати! До речі, сьогодні в тролейбусі не міг навіть газету почитати через баталію пенсіонерів за кандидатів. Кого тільки не було - і "покращенці", і юлеботи, комуняки та ющенкомани. Так що в Києві кампанія почалася на 101%. А тепер про головне. Після підписання ЯнукАнусом закону про мови партія злодюг та корупціонерів не тільки взялася до його впровадження, а й підрахувала, скільки в першу чергу вони розкрадуть освоять коштів на заходи й процедури повязані з впровадженням цієї пісюльки в життя. Попередньо названо цифру в 19 мільярдів гривень ( майже $ 2.4 мільярда, тобто один транш кредиту від МВФ). а так як в процесі цифра постійно збільшуватиметься, то ще більше. Приблизно в 3